سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
ط

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی با بیان اینکه اربعین ریشه در عقاید مردم دارد یاد آورشد: برای توجه بیشتر به این امر باید مردم بینش افزایی و بصیرت افزایی بیشتری نسبت به این رویداد مهم پیدا کنند.

حجت الاسلام سید عباس شریفیان آرانی مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: دشمنان شاید بتوانند عظمت اربعین حسینی را پوشش خبری ندهند اما این کار آنها قطعا باعث انفجار اطلاعات و عظمت این حماسه بی نظیر در آینده خواهد شد.

استاد حوزه علمیه کاشان تصریح کرد: در این سال‌ها برای همه روشن شده که حضور همه ادیان در این راهپیمایی پر شور بوده است و شعار حسین یجمعنا حسین همه انسانها را در سایه خود به راه حقیقت می کشاند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی با بیان اینکه دستاوردهای اربعین قابل شماره نیست یاد آور شد: امام شناسی و قدرت رهبری جهان توسط ولی فقیه و قدرت شیعه اربعین مردمی و مدنی خواهد ماند.

حجت الاسلام شریفیان با بیان اینکه اربعین ریشه در عقاید مردم دارد یاد آورشد: برای توجه بیشتر به این امر باید مردم بینش افزایی و بصیرت افزایی بیشتری نسبت به این رویداد مهم پیدا کنند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشان تاکید کرد: در ترویج هرچه بیشتر اربعین باید کارهای فرهنگی گسترده تری انجام شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha